viernes, 27 de febrero de 2009

The everyday

Hansel und Gretel
I'm working on the Hansel& Gretel story these days.
I'm having to deal with the witch! It's not easy for me to draw witches.

When you're smaller than a chair...
When you're smaller than a chair you can play all day. Like my friend Chloé.


She has become a very fast reader! She can "read" 10 books in 10 minutes!

If you like magic you'll enjoy this animation.
Ah! And I can't stop to watch these guys flying.
And if you want to come to Spain this summer, take a look at the summer illustration workshops organised by Ilustrarte.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Estos días estoy trabajando en la historia de Hansel & Gretel.
Me estoy "peleando" con la bruja. No es fácil para mi dibujar brujas.

He descubierto que cuando eres más bajito que una silla puedes jugar todo el día! Como mi amiga Chloé que se ha convertido en una gran lectora. Es muy rápida! Puede "leer" 10 libros en 10 minutos.
Si os gusta la magia os gustará esta animación.
Ah! Y no puedo dejar de ver a estos hombres voladores.
Si os paetece hacer un curso de ilustración este verano sólo tenéis que echarle un vistazo a los organizados por Ilustrarte.

5 comentarios:

HappySquirrel dijo...

Hello Natasha, I really like your blog. Love it when you put those beautiful pictures of Madrid up. Thanks for the info on Ilustrarte, the courses are very appealing.

Mónica Calvo dijo...

A mi me pasa lo mismo con las brujas, he tenido que dibuja run par en el ultimo libro, y buf!!! Han costado!!!!
Seguro que te queda estupenda :)

marie-louise dijo...

So sweet, both the paper and the real small doll!

Xavier Salomó dijo...

Me encantan tus ilustraciones en entornos naturales. Me acuerdo de aquella que pusiste debajo de una planta... qué delícia!
Por cierto, nos veremos en Bolonia, no?

Natascha Rosenberg dijo...

Thank you HappySquirrel (oh! and i love your nickname!)
Thank you marie-Louise!
Muchas gracias Xavier! Por supuesto que nos veremos en Bolonia!!